loading...
پورتال سرگرمی تفریحی خبری
مدیرسایت بازدید : 37 چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

هنگامه قاضیانی و دوستش

هنگامه قاضیانی و دوستش

هنگامه قاضیانی در تعطیلات نوروز به پاریس سفر کرده است.

این بازیگر 45 ساله در این سفر, یکی از دوستان قدیمی اش را دیده و متن و عکس زیر را در همین ارتباط منتشر کرده است.

****

اولين بار سال ١٣٨١ ديدمش از تحصيلكرده های بچه های دانشگاه سينما -تاتر بود

همكاری پيش زمينه آشنايی من و او شد ، برای ادامه تحصيلات اكادميك هنر و تاتر رفت فرانسه و با يك دنيا كشف و شهود و معلومات گسترده برگشت ايران و اكنون در مدرسه خرد (موسسه منظومه خرد ) كه بزرگترين مدرسه ايران ميباشد از دبستان تا پيش دانشگاهی و تنها مدرسه ای كه ساعت ثابت تدريس تئاتر دارد مسئول بخش تئاتر ان است.

بعد از مدتها تقدير چنين شد كه با او و همسر مهربانش مرتضی يونس زاده كه ايشون هم از تحصيلكردگان عالم رشته هنر هستند همسفر شويم بی برنامه ريزی قبلی

در پاريس ديدم اين دو عزيز را .

در اين سفر ندا شاهرخی هم رفيق اعلی بود هم همدم هم امنيت محض من هم خانواده من

پاريس رو با تمام وجودش به من نشون داد و قاب عجيبی برام ساخت

خوشحالم رفيق كه با اون موقع هيچ فرقی نكردی هنوز سخاوتمندی در مهر ورزيدن و هنوز يكه تازی در امين بودن برای قلب من

بهت افتخار ميكنم عالم بی ادعا

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو